天国
多么美好的字眼 有多少人想要到达这遥不可及 却又弥漫着美妙 浪漫 灿烂 的世界 天国? 是我以后会抵达的世界吗? 穿着 花的嫁纱 到那 爱的天国 里去

我是那 天国的女孩 吗?
或许我不是 可我依然好想成为那
天国的女孩 吖~

❤Visitors

2010年12月13日星期一

❤Blog award 博客徽章




Just follow the rules ,
accept the award
post it in your blog and tag the blogger who granted you the blog
Pass the award to other bloggers that you've met along the way
inform them that they have been chosen to receive the award


I just give these to my closest cyberfriends :D


1.
骷髅妹
2.Huiying
3. ❤ 獨➊無➁''小敏 ❤
4. 淘气苹果·乖乖女
5. 非依娜的雨滴之御雪的来临
6.黑暗世界


又被点到の朋友们

要来根据以上のrules

发帖噢~

......



在此要多谢骷髅妹tag我丫^^